Program.
9:00 - 10:00 REJESTRACJA
10:00 - 10:10 POWITANIE UCZESTNIKÓW
10:10 - 11:40
Panel I: Sukces aplikacji mobilnej – elementy składowe
10:10 - 10:40
BADANIA: Projektowanie dla seniorów i pokolenia Z – VUI Voice User Interface- głosowe interfejsy użytkownika
JOANNA OSTAFIN, PROJECT: PEOPLE

10:40 - 11:10
PROJEKTOWANIE: Gest ma znaczenie, czyli jak projektować, by użytkownik intuicyjnie poruszał się po aplikacji

11:10 - 11:40
TESTOWANIE: Czy smartfon wystarczy do testowania aplikacji? - case study optymalizacji konkretnej aplikacji
PIOTR SAŁATA, AGENCJA SYMETRIA
11:40 - 12:00 NETWORKING 
12:00 - 14:00
Panel II: Mobilny sklep internetowy - kiedy dobry UX sprawia, że aplikacja sprzedaje, a Klient jest zadowolony
12:00 - 12:30
Mobile first design - kiedy warto najpierw zaprojektować wersję mobilną, a dopiero później dopasować produkt do większego ekranu
AGNIESZKA MOZOL, ALLEGRO

12:30 - 13:00
Mobilny świat sklepu spożywczego – aplikacje budujące lojalność Klientów

13:00 - 13:30
Rzeczywistość, w której 7,8 mln użytkowników korzysta z bankowych aplikacji mobilnych
13:30 - 14:30 POCZĘSTUNEK
14:30 - 15:30
Panel III: POKAZ NA ŻYWO – Optimal Workshop - optymalizacja wybranego serwisu pod względem użyteczności
WITOLD JANISZEWSKI, AGENCJA SYMETRIA
Podczas pokazu dowiesz się:
  • dlaczego kategoryzacja serwisu zgodnie z założeniami biznesowymi czy wzorowaniu się na stronie Amazona nie jest dobrą drogą,
  • jak łatwo i precyzyjnie sprawdzić, gdzie użytkownicy szukają konkretnych produktów w serwisie, redukując tym samym ryzyko błędów projektowych,
  • jak mądrze zebrać i wykorzystać feedback od użytkowników, by stworzyć serwis/ aplikację dostosowaną do potrzeb Klientów.
15:30 - 15:50 NETWORKING 
15:50 - 17:00
Panel IV: Wymagania użytkowników aplikacji mobilnych i biznesu – jak osiągnąć trudny kompromis
15:50 - 16:25
Zaufać aplikacji - jak na świecie robi się mobile, czyli najnowsze inspiracje w bankowości i ubezpieczeniach
PIOTR MODRZEWSKI, STUDIO BADAWCZO-PROJEKTOWE EDISONDA

16:25 - 17:00
Budżet potrzebny do stworzenia zwinnej aplikacji mobilnej – przykłady niskokosztowych wdrożeń
17:00 - 18:00
Panel V: Błędy użyteczności w aplikacjach mobilnych – czy wiesz, dlaczego tracisz Klienta
17:00 - 17:30
Dlaczego nikt nie lubi kupować biletu PKP Online - formularze, które skutecznie zniechęcają

17:30 - 18:00
Zostań naszym prelegentem!