Program.
OTWARCIE KONFERENCJI: JAK UX PRZEKŁADA SIĘ NA KORZYŚCI BIZNESOWE FIRMY
  • UX w liczbach – jak zarządzać pracą UX Designerów i badaczy, żeby przekuć ich pracę na projekty biznesowe warte kilkadziesiąt milionów złotych?
  • „UX Research jest stratą czasu i pieniędzy” – case study pokazujące, że wciąż należy edukować zarząd firmy i szefów zespołów, którzy zlecają nam projektowanie produktów.
PANEL I ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY ZA POMOCĄ UX DESIGN – STRATEGIA BUDOWANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ ZA POMOCĄ NARZĘDZI UX
  • Rok od startu aplikacji Żappka – w jaki sposób wykorzystać smartfon Klienta i skłonić go do większego zaangażowania budując świadomość marki?
  • Komunikacja z Klientem: dlaczego Klienci nie czytają Twojego newslettera - etapy konstruowania skutecznego newslettera zgodnie z zasadami User Experience
  • Banery, reklamy, pop-upy z punktu widzenia UX Designera – kiedy mniej znaczy więcej?
  • Sklep internetowy, który generuje większy zysk - jak za pomocą UX podnieść współczynnik konwersji swojego sklepu internetowego – case study
PANEL II HUMANIZACJA TECHNOLOGII – JAK STWORZYĆ DOŚWIADCZENIE, KTÓRE JEST INTUICYJNE I NIEZAWODNE TECHNOLOGICZNIE
  • Jak przeprowadzić audyt UX narzędzi marketingowych – sprawdzone sposoby na zdiagnozowanie słabo zaprojektowanych elementów strony internetowej, które zniechęcają użytkowników.
  • Drzewo kategorii - jak poprawnie zaprojektować drzewo kategorii, by przyspieszyć dotarcie do poszukiwanych treści lub produktów?
  • Bankowość mobilna - historia sukcesu, którego efektem jest 80% użytkowników z chęcią korzystających z aplikacji w swoim telefonie.
PANEL SPECJALNY
UX WOBEC INSPIRACJI PRZYSZŁOŚCI
  • Design gry komputerowej – jak wygląda projektowanie doświadczeń graczy
  • UX of Artificial Intelligence (AI) – podejście do projektowania i badania interfejsów wspomaganych sztuczną inteligencją: jak je badać i testować
  • Inteligentny asystent głosowy – największe wyzwania w projektowaniu systemów głosowych i dlaczego Klienci nie lubią tych systemów?
PANEL IV UX DESIGN Z PERSPEKTYWY GRAFIKA: Wytyczne UX dotyczące filmów i zdjęć – jak filmować i fotografować treści Online pod kątem użyteczności
  • Drobne detale, które zakłócają postrzeganie – jak mądrze zarządzać uwagą odbiorców?
  • Dlaczego grafika i video nie powinny pełnić funkcji tylko dekoracyjnych – przykłady dobrze zaprojektowanych materiałów.
  • Spójność przekazu graficznego – co możemy zyskać przestrzegając kilku zasad?
  • Dlaczego kilka krótkich filmów będzie lepszych niż jeden długi – case study.
PANEL V CUSTOMER EXPERIENCE - WSPÓŁPRACA MARKETINGU I USABILITY JAKO KLUCZOWY ELEMENT ROZWOJU ORGANIZACJI ORAZ ZYSKU
  • Angażowanie użytkowników w projektowanie - doświadczenia, emocje, przeżycia… czy Klient zawsze ma rację?
  • Badania projekcyjne - jak w praktyce dowiedzieć się, co tak naprawdę myśli konsument, a o czym najczęściej wstydzi się nam powiedzieć?
  • Co-creation (współtworzenie) – kiedy i jak włączyć do badań klientów, kontrahentów, finalnych odbiorców nowych produktów i usług oraz jak wykorzystać ich doświadczenie i pomysły?
  • Projektant, który daje upust swojej wyobraźni - jak w świecie coraz bardziej złożonych systemów cyfrowych podjąć decyzję o odbiorcy naszego projektu - kiedy przeniesienie ciężaru rozważań w projekcie na użytkowników końcowych może zdecydować o sukcesie lub niepowodzeniu?
22.09 / 10.00 – 15.00
WARSZTAT PRAKTYCZNY Z UX RESEARCHEREM Z ALLEGRO
Przeanalizujesz krok po kroku, jak za pomocą narzędzi UX wzmocnić i wynieść kanały sprzedaży online na wyższy poziom oraz jak zoptymalizować swoje usługi.
Temat główny: Testowanie prototypu e-sklepu z wykorzystaniem narzędzi UX
  • Krok 1: moderator testuje przykładową stronę www sklepu pod względem funkcjonalności, designu, przejrzystości i intuicyjności oraz szaty graficznej projektu,
  • Krok 2: samodzielne testowanie i optymalizacja strony www,
  • Krok 3: Prezentacja wyników pracy przed grupą,
  • Krok 4: Feedback moderatora i omówienie błędów oraz prawidłowych rozwiązań.